top of page
Деталі розумного пристрою SencyCry

Деталі розумного пристрою SencyCry

Робота команди "ZW_Academy"

Робота команди "ZW_Academy"

Лідерка команди "STEAM-51"  з новим обладнанням

Лідерка команди "STEAM-51" з новим обладнанням

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Лідерка команди "STEAM-51"  з новим обладнанням

Лідерка команди "STEAM-51" з новим обладнанням

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

Комплектуючі для команди "STEAM-51"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

Ідентичність команди "Кубей"

Ідентичність команди "Кубей"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

"ZW_Academy" навчають дітей принципу "НУЛЬ-відходів"

Ігри екологічного спрямування

Ігри екологічного спрямування

Ідентичність команди "Кубей"

Ідентичність команди "Кубей"

Лідерка команди "Кубей"

Лідерка команди "Кубей"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Втілена фотосесія для проєкту "CupToU"

Лідерка команди "DigitalTer"

Лідерка команди "DigitalTer"

Команди-фіналісти діляться своїми здобутками

302666548_612491007049470_6049591500175367485_n.jpg

Придбали комплекти програмованих електронних модулів та датчиків з широким спектром можливостей для учнів.  Вже готуються разом з учнями збирати власні прилади для вимірювання, сканування, фіксації даних, розуміти фізичну і математичну суть явищ, програмувати і складати власні STEAM-пристрої, «розумні теплиці» тощо.

bottom of page